آقا رادینآقا رادین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

میـــــــــــــــوه دل مــــــــامــــــــانی

خدایا ما گدای در خونتیم دستمون و رها نکن

1391/3/5 1:21
نویسنده : آزی
829 بازدید
اشتراک گذاری

خدای بزرگ و مهربون خدای بی همتا توی این ماه عزیز همه نیازمندا رو

حاجت روا کن

خدایا هر کی هر آرزویی داره و خیر و صلاحش تو اونه آرزوش و برآورده

کن

خدایا هر کی منتظر نی نی هست به انتظارش پایان بده

خداجونم همه مریضا رو شفا بده

کمک کن ماهان کوچولو زودتر خوب بشه و از بیمارستان مرخص بشه

به معصومیتش و دل پاک مامانش رحم

کن ای ارحم الراحمین

ای خدای کریم حالا که من و قابل دونستی و بذر عشق و تو دلم

کاشتی کمک کن این بذر ثمر بده و همه

چی به خوبی پیش بره تا من و همسرم لذت داشتن فرزند و بچشیم

خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دستمون و رها نکن

آمیــــــــــــــــــــــــــــــــن!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان میترا
5 خرداد 91 12:22
امیدوارم صحیح و سالم دنیا بیاد و با اومدنش دل مامان باباش شادتر بشه

مامان میترای عزیز خوشحالم که بهم سر میزنی من فعلا خیلی محتاج دعا هستم لطفا برام دعا کن ممنونم


faeqeh
9 مرداد 91 16:25
عزیزممممممممممممممم مبارکه