آقا رادینآقا رادین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

میـــــــــــــــوه دل مــــــــامــــــــانی

ای خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا چقدر بزرگی...............................

1391/3/4 15:46
نویسنده : آزی
645 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام  گل قشنگم میدونم با مامانی قهری. باور کن خیلی دوست داشتم برات بنویسم ولی مشکل خونه بدجوری دست و پای من و بابایی و بسته بود

گلم منو بابایی این روزا تو آسمونا هستیم یه خوشحالی توام با دلواپسی داریم

ای خدا شکرت هزاران بار شکرت خدایا نمیدونم چه جوری ازت تشکر کنم

نفسم تو الان تو دل مامانی هستی الهیییییییییییییییییییی بگردم دور میوه دلم

هنوزم باورم نشده

روز یکشنبه 1 خرداد در کمال ناباوری بی بی چک  و آزمایش خونم مثبت شد!!!!!!!

آره میوه دلم خدا تو رو به ما داده

تو رو خدا قوی باش و خوب رشد کن من با تمام وجود و با عشق ازت مراقبت میکنم

قول بده پیش من و بابایی بمونی و خونمون غرق شادی و برکت کنی

 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان میترا
4 خرداد 91 15:51
امیدوارم راحت دنیا بیاد و با خوشی