آقا رادینآقا رادین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

میـــــــــــــــوه دل مــــــــامــــــــانی

به عشق تو نفس میکشم نفــــــــــــــس...

1391/5/9 15:34
نویسنده : آزی
1,023 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام عزیز دلم قشنگم نفسم

دیگه باورم شده که زندگی بدون تو برام بی معنیه

هر روزی که میگذره بیشتر وجودت و باور میکنم

بیشتر احساس مامان بودن میکنم

نمیدونی چقدر دوست دارم زودتر بغلت کنم و به آرامش برسم

میوه دلم قوی باش و خوب رشد کن محکم بچسب به دل مامانی

منم قول میدم خوب ازت مراقبت کنم

من به عشق تو نفس میکشم نفسم

از خدا میخوام کمکم کنه این دوران و به خوبی طی کنم و بهمن ماه تو

گل نازم و صحیح و سالم بغل کنم

آخ چه کیفی میده وقتی برات لالایی بخونم و نازت کنم

دست و پای کوچولوتو صورت ماهتو با عشق نگاه کنم و ببوسم

وقتی بابایی بغلت میکنه و قربون صدقت میره از ته دل

برا دوتاتون ذوق کنم

نمیدونی که چه انتظاری میکشم واسه اون روزا....

دل تو دلم نیست به خدا

آخه تو دیگه قسمتی از وجودمی

دوووووووووووووووووووووست دارم میوه دلم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله جون
9 مرداد 91 17:40
سلام امیدوارم این دوران را به خوبی و خوشی سپری کنید اگه دوست داشتین به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم