آقا رادینآقا رادین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

میـــــــــــــــوه دل مــــــــامــــــــانی

بالاخره اومدی و زندگی ما رو نورانی کردی میوه دلم

1391/11/19 14:59
نویسنده : آزی
825 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

سلام پسر گلم نفس مامان خدار رو شکر که تو رو دارم عزیز دلم

مامانی انقد دیر به وبلاگت سر زد که تو فرشته کوچولو به دنیا اومدی 

عزیز مامان شما سه شنبه سوم بهمن ساعت 9/35 صبح به دنیا اومدی

وزنت 3320 گرم و قدت 49 سانتی متر بود

هیچوقت لحظه ای که دیدمت و فراموش نمیکنم بهترین لحظه عمرم بود پسرم

من و بابایی اسم تو کوچولوی ناز و رادین گذاشتیم

امیدوارم اسمتو دوست داشته باشی پسر گلم

خدا رو هزاران بار شکر میکنم که تو رو به ما داده

خدایا شکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرت

امروز که به وبلاگت سر زدم 17 روزه شدی

یه پسر ناز کاکل زری که حسابی خودتو تو دل ما جا کردی و شدی

دنیای ما........

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)