آقا رادینآقا رادین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

میـــــــــــــــوه دل مــــــــامــــــــانی

دلم گرفته بد جــــــــــــــــــــــــــــــــــور.....

1390/12/18 13:16
نویسنده : آزی
481 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

سلام عزیزم میوه دلم دل مامانی مثل همیشه برات می تپه

niniweblog.com

niniweblog.com

 

امروز حالم خوب نیست نمیدونم چه حالی دارم یه چیزی بین دلتنگی و نا امیدی

با اینکه یه عالمه کار سرم ریخته اصلا حوصله ندارم از صبح که بیدار شدم نشستم

همه دارن خونه تکونی میکنن

niniweblog.com

niniweblog.com

مامانی تنبل تو دست رو دست گذاشته چیکار کنم دستم به کار نمیره

آخه مامانی اینجا خیلی تنهاست و غیر از بابایی دلسوزی نداره 

niniweblog.com

امروز منتظر یکی از دوستای بابایی هستیم واسه خونه دعا کن جور بشه گلم تا خیالمون راحت بشه

یه دعای دیگه هم برای مامانی باید بکنی: اینکه مامانی زود خوب بشه و دیگه مشکلی نداشته باشه

بابایی دیشب خواب دیده رفتیم پابوس امام رضا (ع). انشاالله که امام رضا مشکلمون و حل میکنه

دعامون کن گلم دعای تو به اوج آسمونها میرسه.....

 

 niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آزي
29 فروردین 91 12:59
سلاممممممممممممممم آزاده جونم. خوبي؟ دلم واست تنگ شده عزيزم. انشا الله همين روزا با خبراي خوب خوب بيايي خوشحالمون كني. من خيلي برات دعا مي كنم. مي بوسم زياددددددددد