آقا رادینآقا رادین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

میـــــــــــــــوه دل مــــــــامــــــــانی

اولین دلنوشته مامانی واسه میوه دلش

1390/12/13 12:17
نویسنده : آزی
498 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

سلام عزیزم میوه دل مامانی

بالاخره امروز تصمیم گرفتم برات بنویسم

راستش از روزی که وبلاگ و ساخته بودم نمیدونستم از کجا شروع

کنم و چی بنویسم

ولی امروز دل و به دریا زدم برای میوه دلم نوشتم تا یه کم آروم بشم

قربونت برم من و بابایی این چند ماه خیلی سختی کشیدیم و روزای بدی و پشت سر گذاشتیم

ولی عشق داشتن تو تحمل سختی ها رو آسون تر میکنه

همه امیدمون  اومدنت تو سال جدیده

دعا برای مامان و بابا یادت نره نفســـــــــــــــم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آزي
14 اسفند 90 13:55
آزي جون وبلاگت مبارك انشا الله برات خير داشته باشه زود زود مامان بشي. گلم من مطمئنم به زودي مامي مي شي